המאמר סטיילינג תרפי במידעו"ס

שיתוף:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אני זוכרת את הנסיעות לאוניברסיטת תל אביב, סטודנטית בת 21 בדרך אל התואר, דחוסה במושב האחורי עם חבורה של טרמפיסטיות, ברכב של הסטודנטית היחידה שהצליחה לממן לעצמה אוטו. לא היה לי מושג אמיתי אז מה זה עבודה סוציאלית, מה זה מגדר, מה זו מציאות פוליטית. הילד הראשון שעבדתי איתו היה עולה חדש לאם חד הורית, שעובדת בזנות, ופעם ראשונה בחיי הכרתי מחלקה לשירותים חברתיים. גם אני גדלתי בבית של עולים חדשים, ולא בדיוק עם כפית של זהב, אבל שום דבר לא הכין אותי למה שפגשתי בעבודה הזו. התחשק לי לקחת את הילד הזה הביתה, לכסות אותו בשמיכה ולהעמיד פנים שהעולם וורוד. הייתי צריכה כמה שנים כדי לגבש חוסן, מקצועיות והגדרה ברורה לתפקיד שלי. כשנכנסתי לראשונה לבית חולים פסיכיאטרי הבנתי באמת, אילו רגעים חשוכים יכולים להיות בחיים, וכמה צריך אז טיפול רגיש ואנושי, וליווי יד ביד עם פנס קטן בחושך הזה. זו עבודה סוציאלית. משם הגעתי. המאמר הזה בשבילי הוא סגירת מעגל עם המקום שבאתי ממנו, שנמצא תמיד בתוכי. המאמר גם מתאר מה אני עושה בשש השנים האחרונות, מה זה סטיילינג תרפי. עשייה שהייתה הדרך שלי למצוא פנס של אור גדול, שהאיר לי על השחיקה והקושי, ונתן לי אפיק של יצירתיות, משחק וביטוי עצמי..

המאמר הזה על סטיילינג תרפי פורסם במידעו"ס, גליון השנה החדשה.

לינק לגיליון המלא והמאמר בתוכו – לחצי כאן.

במידה ותרצי לקבל את המאמר בעותק pdf את יכולה לשלוח אליי מייל, לכתובת tali@stylingtherapy.co.il ואשלח אלייך עותק.

הצטרפי אליי ולקהילה המקצועית של סטיילינג תרפי – עובדות סוציאליות, מאמנות, יועצות חינוכיות, דיאטניות, מנחות קבוצות, נשים על רצף החינוך / טיפול. למידע על הכשרות סטיילינג תרפי / סטיילינג טיפולי לחצי כאן, ולסרטון של בוגרות הקורס המספרות על החוויה שלהן, לחצי כאן.

שתהיה שנה טובה, בריאה ויצירתית. שנה של סטיילינג תרפי.

טלי.

ד"ר טלי סטולובי

ד"ר טלי סטולובי

טלי סטולובי, ד"ר לעבודה סוציאלית, מרצה במכללה לחברה ואמנויות וחוקרת בשיתוף ביה"ס לטיפול באמנויות, אוניברסיטת חיפה. עוסקת בטיפול ומחקר מ-2004. צמחתי בעולם בריאות הנפש (מרכז רפואי "לב השרון") ויצרתי את סטיילינג תרפי ב- 2015 מתוך התנסות אישית. השינוי שערכתי בלבוש שלי תוך כדי לימודי סטיילינג בשנקר, הוביל אותי לחקור את הפסיכולוגיה של הלבוש ולפתח שילוב יישומי בין עולם הטיפול לעולם הסטיילינג. זהו כלי לצמיחה והתפתחות אותו אני מעבירה במגוון מסגרות. גיליתי שכל אישה בכל גיל, בכל תקופה בחיים ובכל מידה יכולה להיעזר בבגדים שלה כדי להרגיש טוב יותר ומחוברת יותר לעצמה.

צור קשר