יזמות נשית עם חנה רדו

שיתוף:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

מה היית עושה אם לא היית מפחדת? במה היית עובדת? איך היית מתלבשת?

חנה רדו היא יזמית חברתית עסקית סדרתית, שהמיזמים שלה פותחים אפשרויות תעסוקה לנשים. אנחנו מדברות על הדרך שנשים צריכות לעבור במסע שלהן לעצמאות, יזמות ונוכחות גדולה יותר בצמתי השפעה בחברה ובכלכלה. חנה אומרת, נשים לא מבינות שהפרויקט שאנחנו לוקחות על עצמנו, ללדת ולגדל ילדים, הוא כל כך משמעותי ויש לו צדדים ניהוליים וביצועיים שהופכים הקמת ותחזוק עסק לאפשרי ביותר עבורנו. נשים חושבות שזה קשה להקים עסק אבל מה שאישה יכולה זה דבר בלתי רגיל, היא אומרת, וכל זה בצד משימות חיים נוספות. השיחה עם חנה נטולת פילטרים, כמו חנה עצמה, שהיא אמיתית ורלוונטית ואומרת את הדברים בדיוק כמו שהם. אישה שמביאה כסף הביתה כמו גבר, היא אומרת, קל לה להיות דומיננטית בקבלת ההחלטות. היא מספרת כמה חשוב היה לה לתת לבת שלה חינוך איכותי בחו"ל, דבר שיכלה לאפשר לעצמה בזכות הכוח הכלכלי שהצליחה להשיג. אין שום סיבה שנשתכר פחות מגברים ואין סיבה שנהיה נוכחות פחות על במות, בוועדות ופאנלים שונים. מי שלא מכירה את המיזם של חנה, "סופרסונה", צריכה להכיר וזו הייתה המסגרת שבה פגשתי את חנה. זה מיזם שמקדם אפשרויות של נשים לעמוד על במות וליצור חיבורים וקשרים זו עם זו. החיבורים שלנו הופכים אותנו חזקות יותר ונותנים לנו אפשרות לסייע אחת לשנייה.

בשיחה שלנו, חנה משתפת באהבה שלה לצעיפים ואנחנו מדברות על הסגנון האדג'י שלה. חנה בוחרת הרבה בצבע שחור דרמטי, ושמה דגש על הנעליים. הנעליים שלה בלתי רגילות, בעלות אמירה. בסטיילינג תרפי האקססוריז הם חלק מאוד משמעותי באמירה האישית, ולא רק הם אלא כל החפצים שסובבים אותנו. סביבת המחייה שלנו היא חלק מהסטיילינג תרפי שלנו. כשיש לנו קשר הדוק ובלתי מתפשר בין הפנים לחוץ, זה בדיוק סטיילינג תרפי. גם בהקשר של יזמות, עצמאות ואומץ, בגדים הם כלי אדיר לשנות את מה שאנחנו חושבות שאנחנו מסוגלות. דרך בגדים שמעניקים לנו תחושה של ביטחון אנחנו יכולות לעמוד בסיטואציות מורכבות, כולל מול קהל.

בשיחה עם חנה אני מזכירה לה כיצד אנחנו נפגשנו, וכמה היא עודדה אותי בצומת קבלת החלטות שלי כשפיתחתי את סטיילינג תרפי והחלטתי לצאת לדרך הזו. העידוד הזה והאמונה ביכולת שלי היו כל כך חיוניים לי אז. אני יודעת להעריך את הנתינה הזו עד היום. בשנים האחרונות, כשאני מעבירה קורסים של סטיילינג תרפי אני מרגישה שאני עושה את אותו הדבר עם נשים אחרות. אני מזכירה להן את היכולת שלהן, הכישורים שלהן, אני מלמדת אותן כלי ייחודי שאיתו באמת אפשר לעשות את הדרך הזו ומעודדת אותן פשוט להתחיל ולעשות את זה.

סטיילינג תרפי זה הרבה מעבר לסטיילינג, זו יזמות נשית, נוכחות ועצמאות, בדיוק כמו סופרסונה והמיזמים של חנה. חנה רדו מייצגת עבורי את האפשרויות שאנחנו מייצרות לעצמנו ואת האומץ לדבוק בעשייה. ממליצה מאוד לכל אישה לצפות בשיחה עם חנה, ולחשוב, מה היית עושה אם לא היית מפחדת?

השיחה עם חנה כאן.

הירשמי לערוץ היוטיוב שלי ושמרי על קשר!

ד"ר טלי סטולובי

ד"ר טלי סטולובי

טלי סטולובי, ד"ר לעבודה סוציאלית, מרצה במכללה לחברה ואמנויות וחוקרת בשיתוף ביה"ס לטיפול באמנויות, אוניברסיטת חיפה. עוסקת בטיפול ומחקר מ-2004. צמחתי בעולם בריאות הנפש (מרכז רפואי "לב השרון") ויצרתי את סטיילינג תרפי ב- 2015 מתוך התנסות אישית. השינוי שערכתי בלבוש שלי תוך כדי לימודי סטיילינג בשנקר, הוביל אותי לחקור את הפסיכולוגיה של הלבוש ולפתח שילוב יישומי בין עולם הטיפול לעולם הסטיילינג. זהו כלי לצמיחה והתפתחות אותו אני מעבירה במגוון מסגרות. גיליתי שכל אישה בכל גיל, בכל תקופה בחיים ובכל מידה יכולה להיעזר בבגדים שלה כדי להרגיש טוב יותר ומחוברת יותר לעצמה.

צור קשר