סטיילינג תרפי ותיירות אופנה

שיתוף:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

אם היית יכולה להתבונן על אופנה ישראלית בדרך חדשה לגמרי, איזה מעצב או מעצבת היית רוצה להכיר יותר? עם איזה מעצב או מעצבת ישראלית היית רוצה לשבת לכוס קפה?

התשובה שלי צפויה – שחר אבנט. אני רואה בעיצובים שלה עולם מסקרן של דימיון, יצירתיות ופריצת גבולות, אמנות דרך הבגד. ונראה שגם ביונסה חשבה כך.

ביונסה בעיצוב של שחר אבנט

לפני סטיילינג תרפי, לא הייתה בי רגישות ומודעות לעולם עיצוב האופנה הישראלי. ככל שהעמקתי יותר ויותר בסטיילינג טיפולי, הסיפורים מאחורי הבגדים הלכו והסתעפו, גם לכיוון הרגשות, האישיות והמסרים של המעצבים מאחורי הבגד.

השיחה שלי עם גלית הגיעה בזמן המדויק. גלית היא יזמת אופנה שחיה ונושמת אופנה ישראלית, ורואה את עצמה כשגרירה של אופנה ישראלית. גלית מוציאה נשים לסיורי אופנה בישראל, ומייצרת תיירות אופנה ייחודית ומותאמת אישית. TLVstyle.

תיירות האופנה שמובילה גלית מתחברת בטבעיות לעולם התוכן של סטיילינג תרפי, שמכוון לייצר מבט חדש וסקרן על הבגדים שלנו. הרעיון בסטיילינג תרפי אינו רק לבחור את הבגד, אלא להבין את הסיפור מאחוריו ולייצר את הסיפור שלי.

סטיילינג טיפולי הוא כזה שמאתגר את ההרגלים שלנו ומזמין אותנו להתנסות בלבוש קצת שונה ואמיץ מהרגיל. כדי שתהליך כזה יתרחש אנחנו צריכות להתבונן בעיניים חדשות על האופנה הקיימת סביבנו.

בסיורי האופנה שלה גלית לוקחת נשים מחו"ל כמו גם מהארץ, למעצבי ומעצבות אופנה תל אביביים. גלית משלבת סיפורים על ההיסטוריה של האופנה הישראלית יחד עם מפגש עם סיפור היצירה מאחורי כל מותג אופנה שהיא מציגה. היה תענוג לדבר עם גלית, היא  שופעת ידע וההדגמות שלה מרהיבות וממלאות השראה וחשק להצטרף אליה למסע הזה.

גלית רייסמן

גלית מדברת בתשוקה על הסיורים שלה ומספרת על חוויות מרגשות ומפגשים אנושיים יוצאי דופן. שיתפתי אותה שבכנס שהשתתפתי בו ב-2017, על פסיכואנליזה ואופנה, עלתה לבמה בלה פרויד, הצאצאית של זיגמונד פרויד ומעצבת אופנה. בלה דיברה על הניכור של עולם האופנה וכמה קשה להתמודד ולצמוח בתעשיית האופנה. אני זוכרת שהקשבתי לה וזה התאים בדיוק לסטריאוטיפ שהיה לי על עולם האופנה. גלית מאתגרת את הסטריאוטיפ שלי והשיחה איתה מייצרת אצלי תחושה אחרת. לא מדובר פה על אופנה מנוכרת אלא מותאמת אישית, רגשית ועמוקה עם סיפור. גלית משתפת במפגש האנושי עם המעצב/ת ומה המפגש הזה עושה לשני הצדדים.

אופנה ישראלית וסטיילינג תרפי נפגשים בשיחה מרתקת ומרהיבה ויזואלית שמביאה גלית רייסמן. ממליצה לצפות בנו ולקבל טעימה מהעולם החוויתי של גלית.

לשיחת סטיילינג תרפי עם גלית רייסמן לחצו כאן.

לשיחות סטיילינג תרפי – תוכן והשראה, לחצו כאן. והירשמו לערוץ!

ואם אתן עדיין לא בקהילה סטיילינג תרפי – להתלבש כמו האישה שאת רוצה להיות, זה הזמן להצטרף ולקבל עוד מעולם התוכן של בגדים ורגשות.

ד"ר טלי סטולובי

ד"ר טלי סטולובי

טלי סטולובי, ד"ר לעבודה סוציאלית, מרצה במכללה לחברה ואמנויות וחוקרת בשיתוף ביה"ס לטיפול באמנויות, אוניברסיטת חיפה. עוסקת בטיפול ומחקר מ-2004. צמחתי בעולם בריאות הנפש (מרכז רפואי "לב השרון") ויצרתי את סטיילינג תרפי ב- 2015 מתוך התנסות אישית. השינוי שערכתי בלבוש שלי תוך כדי לימודי סטיילינג בשנקר, הוביל אותי לחקור את הפסיכולוגיה של הלבוש ולפתח שילוב יישומי בין עולם הטיפול לעולם הסטיילינג. זהו כלי לצמיחה והתפתחות אותו אני מעבירה במגוון מסגרות. גיליתי שכל אישה בכל גיל, בכל תקופה בחיים ובכל מידה יכולה להיעזר בבגדים שלה כדי להרגיש טוב יותר ומחוברת יותר לעצמה.

צור קשר