קעקועים, שיער ויצירה עצמית – יובל אברמוביץ

שיתוף:

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פרויקט שיחות הזום שלי, כמו כל גישת סטיילינג תרפי, ממוקד בנשיות ובנשים ואין זה מפתיע. החיבור הרגשי של נשים ללבוש עוצמתי וחזק יותר משל גברים. ובכל זאת זכיתי להביא לשיחה גבר. יוצר, כותב, שחקן ואמן, שהוא מעין שופע של השראה ותובנות לחיים.

יובל כותב ומפרסם שלל ספרים שעוסקים ביצירתיות, חדשנות והיכולת להמציא את עצמנו מחדש. הוא כותב לכל הגילאים. היכולת הזו לחשוב מחוץ לקופסה, ליזום, לקבל החלטות אמיצות וגם לצאת החוצה לעולם ולצעוק את החלומות, היא בדיוק מה שיובל מדבר ומיישם בחייו ולכן יובל הפך למוביל דעה ברשתות החברתיות, אבל עושה את זה בצניעות וחינניות כובשות לב. בתקופת הקורונה, ההאטה המקצועית שלו התבטאה בהחלטה על תספורת חדשה וקצוצה יותר מאי פעם, דיברנו על הצעד הזה דווקא בתקופת מעבר כזו, כשמשהו חדש התאפשר. וזה בדיוק העניין. האם לזרום עם המציאות ולייצר אפשרויות נוספות או לראות זאת כגזרת גורל? הסיפור האישי של יובל כבר הכיל אירוע אחד כזה (לפחות), והוא בחר לחלום את חייו מחדש וגם להגשים.

דיברנו גם על הקעקועים של יובל שלכל אחד מהם יש משמעות, במיוחד שמות בנותיו ואימו תמר זיכרונה לברכה אותה זכיתי להכיר, שהבינה היטב מה זה סטיילינג תרפי. השמות מקועקעים על היד שלו, ועל הרגל מקועקע לוגו סופרמן, ועוד קעקוע של "אם תרצו אין זו אגדה". הבחירות שלו מדגימות איך סממנים חיצוניים מבטאים ומעצימים רגשות, מחשבות ותפיסות חיים. זה ממש סטיילינג תרפי. עם גבר!

גם גברים זקוקים לסטיילינג טיפולי, וגם לגברים יש סטייל. השיחה עם יובל מדגימה עד כמה, ושנינו מצרים על זה שהחברה שלנו מקובעת ומציעה לגברים אופנה מצומצמת ואף משעממת. יובל מספר על הקינאה שהרגיש בסיבוביו באיטליה, כשראה את אופנת הגברים, וכשחזר לארץ החום ונורמות הלבוש ייבשו את החשק לסטייל.

מעבר לזה הצצנו גם לעבודתו כשחקן ושאלתי אותו שאלה שמעסיקה אותי בסטיילינג תרפי, מה היה תפקיד הבגדים בכניסה שלו לתפקידים השונים. יובל קרא לזה לעבוד "מבחוץ פנימה" וסיפר חוויות על חיפוש בגדים כחלק מלמידה של דמויות אותן שיחק. כולל מעיל מעופש מהשוק שהביא איתו פשפשים. השיחה איתו מצחיקה, מרגשת ומעוררת רצון לחשוב מחדש. בהתאם לגישה של יובל, גם אני יצרתי את עצמי מחדש באמצעות סטיילינג תרפי. סטיילינג תרפי היה המסע שלי שבו אני הצלחתי לייצר אמירה מקצועית ואישית ולדייק את העשייה שלי. מאז אני נהנית ללוות נשים נוספות במסע סטיילינג טיפולי משלהן.

צפו בשיחה עם יובל אברמוביץ כאן.

הירשמו לערוץ היוטיוב שלי! זה מקור טוב להשראה לחלומות חדשים. 

ד"ר טלי סטולובי

ד"ר טלי סטולובי

טלי סטולובי, ד"ר לעבודה סוציאלית, מרצה במכללה לחברה ואמנויות וחוקרת בשיתוף ביה"ס לטיפול באמנויות, אוניברסיטת חיפה. עוסקת בטיפול ומחקר מ-2004. צמחתי בעולם בריאות הנפש (מרכז רפואי "לב השרון") ויצרתי את סטיילינג תרפי ב- 2015 מתוך התנסות אישית. השינוי שערכתי בלבוש שלי תוך כדי לימודי סטיילינג בשנקר, הוביל אותי לחקור את הפסיכולוגיה של הלבוש ולפתח שילוב יישומי בין עולם הטיפול לעולם הסטיילינג. זהו כלי לצמיחה והתפתחות אותו אני מעבירה במגוון מסגרות. גיליתי שכל אישה בכל גיל, בכל תקופה בחיים ובכל מידה יכולה להיעזר בבגדים שלה כדי להרגיש טוב יותר ומחוברת יותר לעצמה.

צור קשר